بلاگ

۲۵ مدل کت و شلوار زنانه و دخترانه مجلسی بی نظیر

لباس‌های مهمانی برای خانم‌ها از تنوع زیادی برخوردار است. هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ اما برخلاف تصور اغلب افراد که فکر می‌کنند کت و شلوار تنها مختص به آقایان است، انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب همیشگی برای خانم‌ها باشد. این نوع لباس محبوب، در مدل‌های مختلف برای خانم‌ها با قدهای مختلف پیشنهاد می‌شود و در سال آتی هم قرار است تا طراحان این استایل دوباره نگاهی به دهۀ هفتاد میلادی داشته باشند. در این مطلب، بانی‌مد شما را با قواعد خرید انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی آشنا می‌کند و از کت و شلوارها در سال ۲۰۲۱ می‌گوید. پس با ما همراه باشید.

 مدل کت و شلوار زنانه مجلسی

کت و شلوار زنانه، یک ترکیب فوق‌العاده برای مهمانی‌!

 کت و شلوار زنانه مجلسی برای مهمانی

انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی باعث می‌شوند که در مهمانی‌ها به چشم بیایید. این استایل زیبا و متفاوت، در عین شیک و به‌روز بودن، راحت و بی‌دردسر است. استایل زیبای این کت و شلوارها باعث شده تا در مراسم مختلف از نامزدی‌ها و عروسی‌ها تا مراسم دیگر قابل استفاده باشد و چشم‌ها را خیره کند.

خرید کت تک و کت و شلوار زنانه جدید

مدل کت و شلوار زنانه مجلسی برای خانم‌‌ها کوتاه‌قد

 کت و شلوار زنانه مجلسی خانم های قد کوتاه

یک تصور رایج اما اشتباه درمورد مدل کت و شلوار زنانه مجلسی این است که تنها خانم‌های قدبلند می‌‎توانند از این نوع لباس استفاده کنند. واقعیت این است که لازم نیست خانم‌ها حتما برای پوشیدن کت و شلوار قد بلندی داشته باشند؛ بلکه تنها کافی تا از مدل درست و مناسب استفاده کنند. برای مثال، اگر قد شما در حدود ۱۶۵ سانتی‌متر یا کمتر است، استفاده از کت و شلواری با راه‌راه‌ عمودی، شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

ایده‌هایی که خانم‌های کوتاه‌ قد را بلندتر نشان می‌دهند

 کت و شلوار زنانه مجلسی خانم های قد بلند

برخلاف تصور عمومی، استفاده از کت‌های کوتاه می‌تواند شما را بلندتر نشان بدهد!

البته به این نکته توجه داشته باشید که کتی را انتخاب نکنید که زیاده از حد کوتاه باشد. درحقیقت، کتی مناسب شما است که در خط کمر شما یا کمی بالاتر از آن تمام شود. دقت در رعایت این موضوع بسیار مهم است؛ چراکه اگر به‌درستی کت خود را انتخاب نکنید، پاهایتان کوتاه‌تر از آنچه که هست به نظر خواهد رسید.

 کت و شلوار زنانه مجلسی

درمورد شلوارها، استفاده از شلوار فیت می‌تواند به‌خوبی پاها و قد شما را نشان بدهد. به‌علاوه، شلوارهای تنگ که از روی زانو گشاد می‌شود (شلوارهای دم‌پا گشاد) هم انتخاب خوبی است، چراکه این نوع شلوارها باعث می‌شوند تا بلندتر به نظر برسید. علاوه‌ بر این، استفاده از کفش‌‌ پاشنه‌بلند می‌تواند ترکیب بسیار خوبی در کنار انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی باشد.

خرید شلوار زنانه شیک

کدام مدل کت و شلوار زنانه مجلسی سایز بزرگ را انتخاب کنیم؟

 کت و شلوار زنانه مجلسی سایز بزرگ

اگر کمی اضافه‌وزن دارید اما نمی‌توانید از پوشیدن انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی صرف‌نظر کنید، پیشنهاد ما این است که تنها برخی نکات را رعایت کنید. برای مثال، به‌جای اینکه از شلوارهای فیت و جذب استفاده کنید، شلوارهای راسته بپوشید. این‌کار شما را قد بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد. علاوه بر این، انتخاب کت با اندازۀ مناسب و قد صحیح، یک نکتۀ مهم است. سعی کنید از پوشیدن کت‌های زیاده‌ از حد بلند یا کوتاه خودداری کنید. پوشیدن کت‌های بلند، استایل شما را تبدیل به یک مانتو شلوار می‌کند و کت‌های کوتاه ممکن است شما را چاق‌تر نشان بدهد. نکتۀ دیگر این است که کت و شلواری را انتخاب کنید که جنس‌ ساتن یا حریر داشته باشد.

انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی در سال ۲۰۲۱

 کت و شلوار زنانه مجلسی 2021

برندهای مختلف برای سال جدید میلادی، انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی و ساده را به بازار عرضه کرده‌اند. امسال که به دلیل همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد خانه‌‎نشین شدند، گویا طراحان مد نیز وقت بیشتری داشتند تا روی طرح‌های سال جدید کار کنند و نتیجه به این صورت که منتشر شد، درآمده است:

مد دهۀ هفتاد میلادی، برمی‌گردد!

 کت و شلوار زنانه مجلسی

همان‌طور که بخشی از این فرآیند در سال ۲۰۲۰ آغاز شده بود، قرار در سال جدید هم مدل کت و شلوار زنانه مجلسی کمی شکل لباس‌های دهۀ هفتاد میلادی را پیدا کند. شلوارهای پاچه‌ گشاد و بلند، یکی از ویژگی‌های این مد جنجالی و محبوب است. علاوه بر این، مدل کت و شلوار زنانه مجلسی، امسال مینیمال‌تر شده است و با ظاهری مدرن‌تر به استقبال سال ۲۰۲۱ می‌رود. ضمن این‌که همچنان می‌توانید از پیراهن‌ زنانۀ ساده زیر مدل‌های مختلف کت و شلوار استفاده کنید یا این‌که کمی فانتزی‌تر یا رسمی‌تر باشید.

خرید کفش پاشنه بلند و مجلسی زنانه

لباس‌های گشاد، مد روز می‌شوند!

 کت و شلوار زنانه مجلسی با لباس های گشاد

در کمال تعجب، در سال جدید قرار است تا یک مدل کت و شلوار زنانه مجلسی، گشاد و بزرگ باشند!

این کت و شلوارها برای پوشیدن بسیار راحت هستند و به لطف مد سال جدید، می‌توانی به‌عنوان خانمی که طبق مد پیش می‌رود، آن‌ها را با افتخار بپوشید. وُگ دربارۀ این مدل کت و شلوار زنانه مجلسی نوشته است:

طراحان لباس برندهای بزرگ مثل لویی‌ویتان در حال کار روی این مدل کت و شلوار زنانه هستند؛ بنابراین، نتیجۀ کار ناامیدکننده نخواهد بود.

 کت و شلوار زنانه مجلسی

در این مطلب، نکات و مواردی را ذکر کردیم که خانم‌ها با تیپ‌ها و استایل مختلف‌ می‌توانند برای استفاده از انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی به آن‌ها توجه داشته باشند. رعایت این مسائل می‌تواند از استایل شما، یک ظاهر فوق‌العاده خلق کند؛ پس حتما این موارد را در نظر داشته باشید. ضمن این‌که ما در همین مقاله به ذکر تغییراتی پرداختیم که دنیای مد قرار است در سال جدید روی کت و شلوارهای زنانه اعمال کند. شما درمورد این تغییرات چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما ایدۀ بازگشت به مد دهۀ هفتاد میلادی جالب است یا تنها یک عقب‌گرد به‌حساب می‌آید؟ برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *